Dubbla medaljer i Lag-SM
2026-06-28
|
Jenny Rudin

Precis som i fjol tog både herrar och damer medalj i Lag-SM.
Hässelby SK Friidrott avslutade en mycket framgångsrik helg i lag-SM-finalen i Karlstad. Damlaget försvarade SM-guldet efter en stark laginsats, medan herrlaget överträffade förväntningarna och tog silver efter en dramatisk avslutning.
Läs mer om
- damlagets insats
- herrlaget
Foto: DECA Text & Bild